Skozi izzive pri izpolnjevanju želja naših bližnjih smo pridobili dragocene izkušnje, s katerimi vam želimo prihraniti čas in trud. Veliko starejših in njihovih svojcev se namreč srečuje s pomanjkanjem časa, znanja ali energije za različna opravila, izvajalci prestavljajo termine, nakup tehnike in uporaba tehnologije jim ni najbolj domača ter ne vejo točno, na koga bi se obrnili. Zato nudimo širok spekter storitev in se z vami – našimi strankami trudimo vzpostaviti oseben odnos, da lahko zagotovimo vašim željam in potrebam primerne, preverjene izvajalce.
Vsem, ki želite redno podporo naših asistentov – conciergev, tako ponujamo možnost včlanitve v Konsierge klub. Našim članom nudimo mesečno osebno asistenco po posebni ceni ter dodatne ugodnosti.
Glede na situacijo in izzive, s katerimi se večina starejših spopada, v ospredje postavljamo storitve osebne asistence oz. podpore.

Člani Konsierge kluba ste upravičeni do posebnega popusta na vse storitve v naši osnovni ponudbi!
Osnovna mesečna naročnina
- Cena osnovne naročnine je 5,90 €/mesec
- Vključuje do 30 min telefonske osebne asistence
- 5 % popusta na vse storitve v osnovni ponudbi
Premium mesečna naročnina
- Cena premium naročnine je 11,90 €/mesec
- Vključuje do 60 min telefonske osebne asistence
- 10 % popusta na vse storitve v osnovni ponudbi
- Storitve in ugodnosti premium naročnine lahko koristite še za enega dodatnega uporabnika
Obe vrsti naročnine vključujeta tudi 1x obisk našega svetovalca na vašem domu v prvem mesecu članstva v Konsierge klubu in dodatne ugodnosti.
Ob enkratnem plačilu enoletne osnovne ali premium naročnine vam priznamo 10 % popusta.
Konsierge klub – Pogosta vprašanja
Kaj je Konsierge klub?
Konsierge klub je sistem letne naročnine, priporočljiv za vse naše stranke, ki želijo, da jim je njihov concierge (Kaj je concierge?) na voljo, kadarkoli ga potrebujejo. Poleg tega našim članom nudimo mesečno osebno asistenco po posebni ceni ter dodatne ugodnosti.
Kako postanem član Konsierge kluba?
V Konsierge klub se včlanite z izpolnjeno Pristopno izjavo, poslano na e-naslov info@konsierge.si ali osebno vročeno našemu svetovalcu. Pišite nam ali nas pokličite za navodila!
Ali moram ob včlanitvi plačati pristojbino?
Pristojbine NI potrebno plačati, saj je članstvo v Konsierge klubu brezplačno! Plačate samo znesek osnovne oziroma premium naročnine.
Katere so najpogosteje koriščene storitve v sklopu naročnine?
Naše stranke največkrat koristijo: naročilo izvajalca za manjša hišna popravila in čiščenje, tehnično podporo pri uporabi telefona, računalnika ali aparatov, pomoč pri objavi oglasa za prodajo predmetov ali oddajo nepremičnin v najem, nakup in dostavo živil domačih in tujih proizvajalcev, naročilo na brezplačno meritev dioptrije, k zdravniku ali drugemu strokovnjaku ter pomoč pri bančnih storitvah (npr. plačilo položnice).
Ali lahko spremenim vrsto naročnine, saj želim več popusta ali storitve koristiti še za prijatelja/znanca/sorodnika?
Kadarkoli imate možnost osnovno naročnino nadgraditi na premium naročnino. Ob tem se obstoječa naročnina predčasno prekine in se sklene nova, vi pa koristite vse storitve in ugodnosti premium naročnine.
Ali moram naročnino sproti podaljševati, da ne izgubim njenih ugodnosti?
Brez skrbi! Po izteku izbrane vrste naročnine bo naročnina samodejno podaljšana, razen v primeru, da pravočasno sporočite, da naročniškega razmerja ne želite nadaljevati.
Kako lahko prekinem članstvo?
Članstvo lahko kadarkoli prekinete s pisnim zahtevkom, ki ga pošljete na e-naslov info@konsierge.si ali osebno vročite našemu svetovalcu. Ob izstopu iz Konsierge kluba se vse vaše neporabljene storitve izbrišejo, stroškov vplačane naročnine pa ne vračamo.