I. UVODNO
Splošni pogoji poslovanja www.konsierge.si so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot), Obligacijskim zakonikom (OZ), s priporočili GZS, Splošne uredbe varstvu podatkov (Uredba) in Zakonom o varstvu osebnih podatkov (ZVOP-1) ter Zakonom o elektronskih komunikacijah (ZEKom-1).
Pogoji poslovanja so sestavljeni upoštevajoč vse zakonske obveznosti in mednarodne smernice za e-poslovanje, ki jih zastopa tudi Zveza potrošnikov Slovenije. Uporabljajo se za celotno spletno stran, vse njene sestavine in podstrani.
Z uporabo spletne strani uporabnik (stranka) sprejema in soglaša z vsemi določbami teh splošnih pogojev, kar vključuje tudi vse povezave kot njihove sestavne dele. Svetujemo vam, da pred uporabo spletne strani www.konsierge.si pazljivo preberete spodaj navedene Splošne pogoje poslovanja. Stranko zavezujejo splošni pogoji, ki so veljavni v trenutku sklenjenega posla (oddaje spletnega naročila, povpraševanja ipd.). Stranka je ob oddaji naročila vsakič posebej opozorjena na splošne pogoje poslovanja in z oddajo naročila potrdi svojo seznanjenost z njimi.
Ti splošni pogoji določajo pogoje uporabe in eventualnega naročila preko www.konsierge.si, ki jo upravlja KONSI d.o.o. (v nadaljevanju lahko tudi: “ponudnik/prodajalec”).
II. INFORMACIJE O PODJETJU
Ime podjetja: KONSI d.o.o.
Dolgo ime podjetja: KONSI, poslovno svetovanje, d.o.o.
Naslov: Hubadova ulica 6, 1000 Ljubljana
Vpis v poslovni register Slovenije: Okrožno sodišče Ljubljana, 7. 4. 2021
Davčna številka: 68624328
Matična številka: 8847193000
Osnovni kapital: 7.500,00 EUR
TRR: SI56 0201 3026 3691 021 (NLB d.d.)
III. SPLOŠNA DOLOČILA
Ponudnik storitev je podjetje KONSI d.o.o. (v nadaljevanju “Konsi”).
Storitve Konsija obsegajo vse storitve, ki so navedene na spletni strani www.konsierge.si (v nadaljevanju: “storitve”).
Naročnik ponudnika je vsaka pravna ali fizična oseba, ki je s Konsijem preko zgoraj navedene spletne strani ali na drug ustrezen način opravila veljavno naročilo storitev Konsija (v nadaljevanju: “naročnik”).
Uporabnik storitev ponudnika je vsaka pravna ali fizična oseba, ki uporablja njihove storitve, četudi ni hkrati naročnik (v nadaljevanju: “uporabnik”).
Stranka ponudnika je vsak naročnik ali uporabnik storitev ponudnika (v nadaljevanju: “stranka”).
V primeru naročila preko spletne strani, telefonskega klica oziroma e-pošte se šteje, da je stranka določila teh splošnih pogojev poslovanja (v nadaljevanju: “splošni pogoji”) sprejela takrat, ko je preko tega medija naročila storitev. Z določili splošnih pogojev se stranka lahko seznani na spletni strani www.konsierge.si.
IV. VELJAVNOST IN UPORABA SPLOŠNIH POGOJEV
Ti splošni pogoji so zavezujoči za vse stranke. Stranka z uporabo storitev potrjuje, da je seznanjena s celotno vsebino teh splošnih pogojev, jih razume in jih v celoti sprejema.
Splošni pogoji imajo skupaj z opravljenim naročilom storitev preko spletne strani www.konsierge.si, telefonskega klica, e-pošte ali na drug ustrezen način naravo pogodbe, sklenjene med Konsijem in naročnikom. V primeru, da Konsi in naročnik skleneta še dodatno pogodbo v pisni obliki, splošni pogoji dopolnjujejo pogodbena določila. V primeru morebitnega neskladja imajo posamezna določila pogodbe prednost pred določili splošnih pogojev poslovanja.
Konsi je upravičen spreminjati določila teh splošnih pogojev brez predhodnega obvestila strankam, vključno s spremembami cen storitev, pri čemer se za datum spremembe šteje objava na spletni strani www.konsierge.si. V primeru spremembe cenika spremenjene cene veljajo z dnem objave.
Konsi si pridržuje pravico, da kadarkoli in brez predhodnega opozorila spremeni, razširi, doda ali odstrani vsebino spletne strani in/ali nabor storitev, ki jih na spletni strani ponuja, kar vključuje spremembo funkcionalnosti strani in/ali uporabniške izkušnje.
V. CENE IN KOMERCIALNI POGOJI
Vse cene v ceniku oziroma na spletni strani www.konsierge.si so v evrih (EUR) in ne vsebujejo davka na dodano vrednost (DDV).
Pavšalni zneski za storitve se obračunavajo za obračunsko obdobje, ki je navedeno v ceniku, po vsakokrat veljavnem ceniku. Če za posamezne storitve v ceniku obračunsko obdobje ni navedeno, znaša obračunsko obdobje en koledarski mesec. Storitve, ki se zaračunavajo enkratno, se obračunajo ob naročilu ali po opravljeni storitvi.
Minimalna obračunska enota je odvisna od vrste storitve in je v razponu od 30 do 60 minut.
Morebitne ugodnosti in popusti se med seboj izključujejo in se ne seštevajo. Ugodnosti in popuste lahko koristi samo naročnik in se ne prenašajo na druge osebe.
Rok odpovedi naročene storitve je najmanj 72 ur pred začetkom izvajanja storitve. V primeru kasnejše odpovedi ali preklica storitve se naročniku zaračuna ena obračunska ura in morebitni dodatni stroški, vezani na naročilo (nakup materiala, prevoz, porabljen čas ipd.).
Stranka soglaša, da komunikacija s Konsijem lahko poteka preko e-pošte, telefonskega sporočila ali klica. To vključuje tudi račun v elektronski obliki, ponudbe in predračune, potrditve rezervacije storitev, obvestila o poteku storitev, opozorila o kršenju splošnih pogojev ipd.
VI. NAROČILO STORITVE IN PLAČILO
Naročilo je nepreklicno sklenjeno, ko naročnik osebno, preko spletne strani www.konsierge.si, telefonskega klica ali e-pošte naroči in potrdi termin storitve ter se strinja s prejeto ponudbo in ceno.
Ob naročilu mora naročnik Konsiju sporočiti naslednje podatke:
- ime in priimek,
- naslov bivanja in nadstropje,
- e-naslov,
- telefonsko številko,
- storitve, ki jih naroča,
- predlagani termin opravljanja storitve.
V primeru, da naročnik ni hkrati uporabnik, mora naročnik Konsiju ob naročilu sporočiti:
- ime in priimek uporabnika,
- naslov bivanja uporabnika,
- telefonsko številko uporabnika,
- starost uporabnika.
Bistvene lastnosti storitev, cene, vključno z vsemi davki in drugimi dajatvami, ter podatki o načinu plačila so razvidni iz ponudbe, ki jo na podlagi povpraševanja Konsi posreduje naročniku osebno, po telefonu ali na posredovani e-naslov.
Naročniki člani Konsi kluba z osnovno mesečno ali letno naročnino so hkrati tudi uporabniki. Naročniki člani Konsi kluba s premium mesečno ali letno naročnino lahko storitve koristijo še za enega dodatnega uporabnika, čigar podatke in veljavno pooblastilo predložijo ob sklenitvi naročniške pogodbe. V primeru, da naročnik storitve ni hkrati njen uporabnik, mora ob naročilu izročiti veljavno pooblastilo uporabnika, v čigar imenu in za čigar račun storitev naroča.
Konsi bo skladno z interno politiko podjetja shranil kopijo računov ter druge spremne dokumentacije, ki je hranjena zaradi potreb skladnosti z davčno in/ali drugo relevantno zakonodajo ter zaradi potreb izvedb morebitnih inšpekcijskih, revizijskih in/ali drugih podobnih pregledov ter naročniku posledično ni na voljo. Odgovornost za hrambo računa in druge spremne dokumentacije, ki jo naročnik pridobi ob naročilu storitve, je v domeni slednjega, Konsi pa s tega naslova ne prevzema nobene dodatne odgovornosti.
Naročnik se zavezuje, da bo Konsiju plačeval storitve v roku 10 (desetih) dni od izstavitve računa. V primeru, da je naročnik s plačilom katerega koli računa v zamudi za več kot 3 (tri) dni, ima Konsi pravico, da takoj prekine z opravljanjem vseh storitev brez predhodnega opozorila. Konsi v takšnem primeru ne odgovarja za nikakršno premoženjsko ali nepremoženjsko škodo, ki bi naročniku utegnila nastati zaradi prekinitve opravljanja storitev s strani Konsija. Za zamudo se zaračunajo zakonske zamudne obresti. Naročnik se zavezuje poravnati vse stroške opominjanja in izterjave, ki bi jih Konsi imel v zvezi z njegovim naročilom.
Naročnik se s sprejemom teh splošnih pogojev strinja, da Konsi predračune in račune lahko izstavlja v elektronski obliki v PDF formatu in ni potrebno, da so podpisani s strani Konsija. Predračuni in računi se pošiljajo na e-naslov, podan ob naročilu.
V primeru, da za Konsija storitve izvaja zunanji izvajalec/podizvajalec, se stranka zavezuje, da bo izvajalcu plačala storitve takoj po opravljeni storitvi.
Stranka se zaveže, da ne bo neposredno ali posredno nagovarjala izvajalca k sklenitvi poslovnega razmerja v kakršnikoli obliki, v katerem bi izvajalec za stranko opravljal storitve mimo Konsija. V primeru, da izvajalec za stranko opravi storitev mimo Konsija, je stranka dolžna Konsiju na prvi poziv plačati pogodbeno kazen v višini 500,00 (petsto) EUR. Ta prepoved je omejena na obdobje enega (1) leta po vzpostavitvi stika med stranko in izvajalcem s pomočjo Konsija.
VII. ROKI ZA IZVEDBO STORITEV
Konsi mora storitev izvesti v roku, ki je naveden v ponudbi, ceniku ali v korespondenci med Konsijem in stranko. V primeru, da so v ponudbi ali drugje navedeni oziroma dogovorjeni različni roki za posamezno storitev, se šteje, da Konsi ni prišel v zamudo, če je prekoračil rok za posamezno storitev, celotno storitev pa je dokončal v za to predvidenem roku.
Roki za izvedbo storitve se lahko spremenijo.
V primeru višje sile se roki za izvedbo storitve podaljšajo za čas trajanja višje sile, pod pogojem, da Konsi stranko obvesti o nastopu višje sile, takoj ko je to mogoče. Za višjo silo se štejejo tudi dogodki, ki izvirajo iz sfere Konsija.
V primeru, da je za začetek, nadaljevanje ali dokončanje storitve s strani Konsija nujno ali koristno sodelovanje stranke (npr. potrditev predlaganih rešitev, dostava dokumentacije, podajanje ključnih informacij za izvedbo ipd.) in stranka zamudi dogovorjeni rok oziroma ne odgovori nemudoma na Konsijev poziv, ima Konsi pravico, da vse predvidene roke izvedbe podaljša. V primeru, da je to mogoče, lahko Konsi v navedenem primeru po lastni presoji s skrbnostjo dobrega strokovnjaka sam opravi ustrezne izbire in odločitve namesto stranke. Stranka od Konsija ne more uveljavljati odgovornosti za izbiro ali odločitev. V primeru, da pride do podaljšanja roka izvedbe in stranka tudi v podaljšanem roku ne izpolni svoje sodelovalne dolžnosti, lahko Konsi po lastni presoji vztraja pri pogodbi ali od nje odstopi, s tem nastale stroške in morebitne izgube pa v celoti krije stranka.
VIII. TOČNOST IN ODGOVORNOST IZVAJALCEV IN PODIZVAJALCEV STORITEV
Konsi si pridržuje pravico do spremembe časa opravljanja storitev, prevoznika, tipa vozila in izvajalca, ki nastopijo zaradi različnih tehničnih in organizacijskih razlogov. Prav tako lahko pride do zamud, ki so največkrat posledica vzrokov, na katere Konsi nima vpliva.
Za točnost in odgovornost izvajalcev in podizvajalcev storitev Konsi ne odgovarja.
Za škodo, ki bi nastala z naslova zamud, odpovedi ali spremembe prevoza, slabo ali nepopolno izvedenih storitev ter morebitno škodo, ki jo povzroči izvajalec ali podizvajalec, Konsi ne odgovarja.
IX. PRAVICE IN OBVEZNOSTI PONUDNIKA
Konsi se zavezuje, da bo za stranko vse storitve opravil strokovno, po pravilih posla, v določenih oziroma dogovorjenih rokih ter v skladu z navodili stranke.
Konsi ima pravico do odklonitve naročila storitve v primeru pomanjkanja razpoložljivosti izvajalcev ali nezmožnosti kvalitetnega opravljanja storitve.
Naročnik z opravljenim naročilom storitev dovoli Konsiju pošiljanje informacij, obvestil in anketnih vprašalnikov, ki so neposredno ali posredno povezani s storitvami Konsija, na e-pošto naročnika za ves čas trajanja pogodbenega razmerja.
Konsi ni odgovoren za škodo, ki bi pri uporabi njegovih storitev ali v zvezi z njimi nastala stranki (npr. ravnanja stranke ali osebe, za katero stranka odgovarja oziroma deluje v strankinem interesu, ravnanja pogodbenega izvajalca storitve, ravnanja tretjih oseb, višje sile).
Konsi si pridržuje pravico prekiniti vse naročene storitve ali jih začasno onemogočiti v primeru neporavnanih obveznosti ali drugih kršitev teh splošnih pogojev.
Konsi ima pravico zaračunati administrativni strošek za predčasno prekinitev naročnine, za vsako spremembo naročila ali pogojev izvajanja naročene storitve v višini 40 EUR.
X. PRAVICE IN OBVEZNOSTI STRANKE OZ. NAROČNIKA
Stranka ima pravico do spoštovanja njenega dostojanstva in neodvisnosti, individualne obravnave in kvalitetno opravljene storitve.
Stranka se zavezuje k točnosti, zagotovitvi potrebnega dostopa do kraja izvajanja storitve in potrebnih tehničnih pogojev za nemoteno izvedbo storitev (odklop vode, praznjenje sistema, izklop/priklop elektrike ipd.) ter k pravočasnemu obveščanju vseh tretjih oseb, na katere bi izvajanje storitev vplivalo. Stranka je dolžna zagotoviti, da so prostori, kjer se izvaja storitev, varni in da se v njih ne nahajajo nevarni predmeti ali nevarne okoliščine, ki bi imeli za posledico nevarno delovno okolje za izvajalca. V primeru posegov, ki zahtevajo dovoljenje ali soglasje, je za pravočasno in ustrezno pridobitev le-tega zadolžena stranka.
Naročnik je dolžan Konsiju ob naročilu posredovati vse podatke iz teh splošnih pogojev ter pojasniti vsa dejstva in okoliščine v zvezi z naročeno storitvijo. V primeru, da pride do spremembe podatkov, ki jih je naročnik navedel ob naročilu storitev, je dolžan o spremembi podatkov nemudoma, najkasneje pa v roku treh (3) dni, obvestiti Konsi. Naročnik trpi vse neugodne posledice opustitve obvestila o spremembi podatkov, tudi v primeru, če rok iz prejšnjega stavka še ni potekel.
Vse morebitne stroške, kazni ali izgubo, ki bi jih ponudnik utrpel zaradi pomanjkljivih, napačnih ali zavajajočih podatkov s strani naročnika, krije naročnik.
XI. VAROVANJE IN RABA OSEBNIH PODATKOV
Pri nudenju svojih storitev vam Konsi zagotavlja, da se vaše podatke obdeluje skladno z veljavno evropsko zakonodajo (Splošno uredbo o varstvu podatkov) in skladno z nacionalno zakonodajo Republike Slovenije (vsakokrat veljavni zakon o varstvu osebnih podatkov, Zakon o elektronskih komunikacijah in Zakon o elektronskem poslovanju na trgu).
Konsi se zavezuje, da bodo zbrani osebni podatki strank, ki se bodo posredovali preko spletne strani www.konsierge.si ali preko telekomunikacijskih sredstev (npr. v sklopu elektronske korespondence), uporabljeni v skladu z veljavno zakonodajo, da osebnih podatkov Konsi ne bo prodajal, posojal ali kakorkoli drugače posredoval tretjim osebam, razen v zakonsko določenih primerih in če ni drugače določeno s temi pogoji.
Konsi se zavezuje k trajnemu varovanju vseh osebnih podatkov stranke.
Konsi za nedoločen čas hrani IP naslove vseh obiskovalcev, pri registriranih članih pa še: ime in priimek, elektronski naslov, kontaktni telefon, primarni naslov in naslove za dostavo, državo prebivališča, čas in datum registracije ter arhiv komunikacije s ponudnikom.
Konsi bo osebne podatke uporabil izključno za potrebe izpolnitve naročila (pošiljanje informativnega gradiva, ponudb, računov) in ostalo potrebno komunikacijo. Uporabnikovi podatki v nobenem primeru ne bodo predani nepooblaščenim osebam. Za varovanje osebnih podatkov je odgovoren tudi uporabnik sam, in sicer tako, da poskrbi za varnost svojega uporabniškega imena in gesla ter ustrezno programsko (protivirusno) zaščito svojega računalnika.
Konsi bo z uporabnikom stopil v stik preko sredstev komunikacije na daljavo le, če temu uporabnik izrecno ne nasprotuje.
S sprejetjem teh splošnih pogojev naročnik Konsiju podaja soglasje za posredovanje osebnih podatkov pooblaščenim tretjim osebam ter da se lahko naročnikovi osebni podatki uporabijo za naslednje namene: segmentacije kupcev, raziskave trga, neposredno trženje, vodenje analiz poslovanja, statistične obdelave in obveščanje o ponudbi Konsija in njegovih poslovnih partnerjev. Če naročnik tega ne želi, lahko to izrazi ob naročilu storitve.
XII. INFORMACIJE, REKLAMACIJE IN PRITOŽBE
Delovni čas pisarne Konsi je od ponedeljka do petka 8.30–16.30. Ob pravočasnem naročilu izvajalci storitve izvajajo tudi izven navedenega delovnega časa.
Konsi spoštuje veljavno zakonodajo.
V primeru dodatnih informacij v zvezi s storitvami Konsija se stranka lahko obrne na:
- telefonski številki 069 776 555 ali 069 776 565
- elektronski naslov info@konsierge.si.
Stranka se za vsakršna vprašanja, pritožbe in reklamacije, vezane na storitve izvajalca, obrne neposredno na izvajalca storitev.
Pritožba se odda preko e-poštnega naslova. Postopek obravnave pritožbe je zaupen. Na vse pritožbe se Konsi odzove po elektronski pošti ali telefonsko v najkrajšem možnem času in v okviru zakonskih obvez glede na vrsto pritožbe.
Konsi se zaveda, da je bistvena značilnost potrošniškega spora, vsaj kar zadeva sodno reševanje, njegova nesorazmernost med ekonomsko vrednostjo zahtevka in stroški, ki nastanejo pri reševanju samega spora. To je tudi glavna ovira, da potrošnik ne sproži spora pred sodiščem. Zato si Konsi prizadeva po svojih najboljših močeh, da se morebitni spori rešijo sporazumno. V kolikor spora ni mogoče rešiti, je za reševanje spora pristojno sodišče po stalnem prebivališču kupca.
Dne 14. 11. 2015 je pričel veljati Zakon o izvensodnem reševanju potrošniških sporov (Uradni list RS, št. 81/2015; v nadaljevanju ZIsRPS). ZIsRPS ureja izvensodno reševanje domačih in čezmejnih sporov med podjetji in potrošniki s posredovanjem izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov (v nadaljevanju: izvajalec IRPS). Skladno z drugim odstavkom 8. člena ZIsRPS Konsi ne priznava nikakršnega izvajalca IRPS kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora, ki bi ga kupec lahko sprožil v skladu z ZIsRPS.
Konsi tukaj objavlja elektronsko povezavo na platformo za spletno reševanje potrošniških sporov (SRPS): https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/index.cfm?event=main.home.show&lng=SL
XIII. PRAVNO OBVESTILO
www.konsierge.si ter vsi podatki, slike artiklov in grafika, prikazani na spletni strani, so zaščiteni z Zakonom o avtorskih in sorodnih pravicah (Uradni list RS, št. 21/1995 s spremembami; v nadaljevanju ZASP) in jih ni dovoljeno reproducirati ali uporabljati brez predhodnega pisnega dovoljenja. Blagovne znamke in logotipi priznanih podjetij so v njihovi lasti.
Podatki o upravljalcu se nahajajo na povezavi www.konsierge.si, kjer so navedeni vsi kontakti za komunikacijo v zvezi z vsemi členi teh splošnih pogojev.
XIV. KONČNA DOLOČBA
Ti splošni pogoji veljajo od dneva objave teh pogojev na spletni strani www.konsierge.si.
Konsierge d.o.o.
Ljubljana, april 2021
Izdaja 04-2021